Take a look at our new website.

sâmbătă, 30 iulie 2011

Coach 2B - Rețeaua națională de îndrumători de tineri


Între 30 iunie și 4 iulie, ANPCDEFP (Agenția Națională pentru Programe Comunitare în Domeniul Educației și Formării Profesionale) a organizat la Predeal un eveniment destinat procesului de îndrumare/coaching, fiind un aspect important al învățării non-formale din cadrul proiectelor de tineret iar conceptul nefiind în totalitate recunoscut și aplicat la adevăratul său potențial.

Scopul principal al acestui eveniment a fost acela de a oferi posibilitatea persoanelor implicate în proiecte de tineret de a fi angrenate într-un proces structurat de formare în îndrumare/coaching, astfel încât calitatea activității lor din cadrul proiectelor să crească și rezultatele muncii lor să fie mai vizibile. Totodată prin acest eveniment s-a încearcat formarea unei rețele naționale de îndrumători/coach care să fie resurse pentru organizațiile și proiectele naționale pe platforma 1.2 Inițiative ale tinerilor.

Cursul s-a bazat pe principiile și practicile specifice educației non-formale, luând în considerare nevoile participanților, motivația și experiența anterioară ca punct de plecare în definitivarea programului.

Aceasta a fost prezentarea formală din punctul meu de vedere a fost o ocazie deosebită atât pentru mine cât și pentru Asociația Pro Tineret Vest deoarece am putut cunoaște oameni noi din toată țara, am putut împărtășii experiențe și am stabilit parteneriate. Am reușit să-mi îmbunătățesc și să-mi diversific paleta de instrumente non-formale, astfel că din toamnă, având în vedere că trebuie să aplicăm cele învățate, în cadrul Departamentului Educațional se va desfășura un proiect de consiliere și dezvoltare personală pentru toți tinerii doritori din Pro Tineret Vest.

Totodată ca urmare a participarii mele la acest eveniment am hotărât să dezvolt un proiect național împreună cu noii noștrii parteneri din Oradea și Timișoara în cadrul Tineret în Acțiune pe platforma 1.2 Inițiative ale tinerilor, proiect menit să ajute tinerii să se dezvolte personal și să conștientizeze importanța reciclării selective.

În concluzie pot spune că a fost o oportunitate importantă pentru mine și pentru dezvoltarea mea să particip la acest eveniment și să pot cunoaște atâția oameni minunați despre care abia aștept să vă vorbesc. Și pentru că imaginile spun echivalentul a 1000 de cuvinte, le voi lăsa pe acestea să va spună în continuare "povestea experienței mele". 


Articol scris de Cuzman Calin.

 

 

 

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu