Take a look at our new website.

miercuri, 4 aprilie 2012

SdC: Invitație

Asociația Pro Tineret Vest împreună cu librăria Cărturești au plăcerea să te invite la a XII-a ediție de Schimb de Cărți din Arad cu tema Trends & Bestsellers

Am descoperit planete, am învățat magie, am simțit dragoste adevărată și, crime mai târziu, am trecut prin aventuri inimaginabile. Am ajuns la ultimele pagini, la ultima sută de cuvinte și, personajul nostru principal, de abia și-a început povestea... 

Vino Duminică, 29.04.12, la ora 18:00 în librăria Cărturești și descoperă ultima ediție de Schimb de Cărți din acest sezon. Pășește în poveste cu cele mai noi aventuri. Află cărțile de moment și scriitorii de top, vezi care au fost cele mai vândute cărți ale ultimilor 10 ani și care sunt cele care au definit generații întregi.

Ai o carte care te-a schimbat, o carte care consideri ca nu ar trebui să lipsească din biblioteca unui cititor? Fă-ne cunoștință, adu-o cu tine!

Te așteptăm cu invitați speciali, cu un ceai cald și ceva dulce, plus o tombolă care, cu puțin noroc, nu te va lăsa să pleci cu mâinile în buzunar.

Ce este Schimb de carti? 

O serie de intalniri lunare ce se desfasoara in mai multe orase din Romania (si nu numai), simultan. Pe scurt, ne intalnim pentru a schimba carti intre noi si a discuta intr-un cadru cat mai liber si cat mai putin rigid, la un ceai, un suc sau o cafea despre carti, autori, edituri si orice ne mai trece prin minte.
Intrarea este libera si oricine poate participa.

Nu uita, în septembrie revenim cu forțe proaspete. Stai pe aproape!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu