Take a look at our new website.

luni, 9 iulie 2012

Chatbox - Ediția a III-a: Review

Nu săriți pe mine... Știu, știu că am întârziat cu articolul dar fac tot ce pot... Plus, it's never too late, am I right?

Amintirile mele îmi spun că a III-a ediție a strălucit la fel de mult ca celelalte ediții, chit că am fost un număr mai cozy... Desigur, cu subiecte ca Vampiri Vs. Extratereștri  sau Magie Vs. Arme, nu aveai cum să te abți de la masa rotundă. Fiecare și-a dorit să-și spună opinia, caracterul preferat, elemetul sau sabia... Cel puțin așa îmi aduc aminte...

Oricum, câteva incantații mai târziu am reușit să deschidem un portal către Asgard. dar asta am să vă povestesc altă dată!

S-a servit popcorn, chesti cu ciocolată și frișcă, două discuri care duc către Jake Sully și Neytiri, câteva pahare cu personaje din diferite filme, și un carnețel unde să-ți treci viitoarele ediții de Chatbox. *Wink*

Foarte multe aprecieri către Twilight. Am trăit-o și pe asta... Cristina a decis să fie Team Edward, pentru că, of course, strălucește la soare... Adi în schimb, a preferat-o pe Bella, nu știu, s-a simțit un pic mai sensibil ca de obicei dar, totuși, tricoul lui a fost awesome!

Cosmin a făcut deschiderea evenimentului, slavă cerului... Presupun că s-a descurcat de minute, sunt convins de asta! Spun "presupun" pentru că, spre rușinea mea, am întârziat un pic... Un pic mai multe... Da, da, știu că întârziu de obicei... Outfits, make up and sh*t... Promise that I'll fix it... One day or another!

Poze time!

Încă o dată, mulțumim tuturor participanților, partenerilor și a Speaker-ului, vă iubim, și suntem extrem de fericiți că vă petreceți timpul alături de noi. Ne vedem la o nouă ediție de Chatbox pe 26 iulie, la ora 19:00, în același loc mirific, Joy's Cafe. Till then, super massive hugs and kisses!







Un comentariu: