Take a look at our new website.

luni, 26 martie 2012

SdC: Experiența mea

Au trecut 11 luni de când am organizat primul Schimb de Cărți în Arad sub sigla Pro Tineret Vest și iată, ieri am sărbătorit a XI-a ediție cu tema "Dragoste și Crimă". Stau și mă gândesc, Doamne cât a evoluat acest proiect.  Trebuia să fie un fel de sharing de cărți între cititori și uite, am ajuns să-l transformăm într-o masă rotundă unde tinerii vorbesc liber despre cărțile lor preferate, autorii și felul în care ei interpretează paginile citite.

Este uimitor când ai ceva în comun cu una sau mai multe persoane și totuși, de exemplu o carte sau un film, una dintre ele observă mai multe detalii sau prelucrează informația, o leagă de un background deja cunoscut și îți oferă un platou de informații care, tu nici măcar nu ți-l imaginai în momentul citirii sau vizionării. Atunci, după o serie de semne de întrebare, începi să pricepi, să asimilezi și să legi informațiile primite, devenind un pic mai inteligent. Asta văd eu în Schimb de Cărți și sunt foarte mândru că ajut la organizarea unui astfel de eveniment în Arad.

"Dragoste și Crimă" a avut ca invitați dragii noștri prieteni de la Amvest cu tricourile lor frumoase și Daniel Trofin, managerul librăriei Cărturești. Sunt sigur că Krisztina vă pregătește un rezumat mare și frumos al evenimentului însă până atunci am să trec rapid prin topicurile cele mai aprinse ale serii trecute.  S-a menționat de n ori numele de Agatha Christie, abia am așteptat să ajung acasă să dau un search pe Google (îmi pare așa rău că nu am citit cărți când am fost mai mic, acum vreau și nu am timp). Ochii mei erau ca niște mingi de ping pong, participanții erau așa de entuziasmați când se vorbea de scriitoare încât nu mai rezistam de curiozitate. Nu a lipsit vestitul Twilight dar și Jocurile Foamei au fost meționate. Stephen King și-a făcut apariția după un scurt timp, nu a rămas prea mult timp pe buzele noastre pentru că Dan Brown și Codul lui Da Vinci au dus artificiile pe masa Schimbului de Cărți.

Astea fiind spuse, a fost un eveniment chiar reușit. Daniel Mitre a câștigat la tombola noastră, premiul a fost oferit de Librăria Cărturești, partenerul nostru de suflet și deținătorul a miilor de cărți care așteaptă să le duci acasă.




În luna martie încheiăm primul sezon Schimb de Cărți din Arad cu tema "Trends & Bestsellers", invitați speciali și o grămadă de surprize. Dacă până acum nu ați reușit să veniți la evenimentele noastre, vă asigurăm că la acesta nu trebuie să lipsiți. Plus, va fi ultimul organizat pe acest concept pentru că, incepând din Septembrie întrecem orice limită a imaginației. Rămâneți alături de noi!

Vreau să mulțumesc Carinei Lalyer pentru organizazarea evenimentului, Cosmin Petrișor pentru crearea posterului și poze, Krisztinei Pako pentru promovare și pentru mâna de ajutor pe care ne-o oferă mereu și Bianca Trăilescu pentru că a fost un speaker de excepție! :)


Ne vedem Duminică, 29.04, ora 18:00 în librăria Cărturești la ultimul Schimb de Cărți din acest sezon.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu