Take a look at our new website.

marți, 15 mai 2012

Chatbox Interviews: Adrian Rotar

Ehh, astăzi am ajuns la frumosul număr de 5000 de vizualizări pe blogul nostru. Plănuiam noi să ne concentrăm mai mult pe el decât pe site pentru că e mai trendy și noi suntem... Trendy! Cu o ocazia asta dăm startul la interviuri, vom încerca în fiecare săptămână să facem un mic interviu cu voluntarii noștri și prietenii din jurul asociație, doar pentru tine, să ne cunoști mai bine...

Ca prim interviu pe blogul nostru, Krisztina a lua un mic interviu de la Adrian Rotar, speaker-ul proiectului Chatbox. Mulțumim Adi pentru timpul și energia investită în noi!

Krisztina: Ca şi speaker, la acest eveniment, cum te-ai simţit?

Adrian: Foarte bine, eram puțin emoționat, dar și încrezător deoarece mi-am dat seama că voi vorbi ca unor prieteni, deși cunoșteam doar 20% din participanți, bine fie poate pana in 50%. 

K: Ce părere ai despre acest proiect, ce ţi-a plăcut la el sau ce ai schimba?

A: O idee foarte bună, nu văd ce ar trebui schimbat, eventual poate puțin îmbunătățit, ceea ce deja se face în cadrul Ediției 2.

K: Care a fost impresia ta despre publicul prezent?

A: Super tare !!! Au fost funny și chiar am avut cu cine să discut. Ce a fost iarași fain a fost faptul că s-a putut discuta în contradictoriu fără să se strige sau ceva (cum să se strige când eu sunt așa de liniștit ca și persoană, când eman liniște și pace, OK și spirit vesel, glumeț și mereu pus pe distracție, sau nu?). 

K: Ce zici, ne mai vedem şi la celălalte ediţii Chatbox?

A: Indubitabil (stai l-am folosit bine? neeeh, nu mai caut daca l-am folosit bine sau nu), evident, cum să nu, îmi fac liber și vin, stai, trebuie să vin căci voi mai vorbi ca și Speaker!

K: Consideri că acest lucru te dezvoltă pe plan profesional?

A: Evident, atunci cand ți o prezentare în fața unor oameni, când ești (câteodată) asaltat de întrebări sau discuți despre un subiect anume, te concentrezi și acest lucru ajută în a avea o mai bună stăpânire de sine și cine știe, poate chiar mai mult tupeu! 

Vreți să știți și mai multe despre Adi? Îl găsiți 24/7 pe blogul lui. Check it out! 

Nu uitați, ne vedem pe 24 Mai la ora 18:00 în cafeneaua Joy's la o nouă ediție, explozivă, de Chatbox. Gamers Zone așteaptă peste 50 de participanți, un record al evenimentelor organizate de noi.

Acest eveniment are ca partener principal GamesLine. Jocurile tale preferate sunt doar la un click distanță și la un preț atractiv! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu