Take a look at our new website.

luni, 21 mai 2012

Chatbox Interviews: Cosmin Petrișor

A prins bine primul interviu, observând după numărul de vizualizări. Ne bucurăm că vreți să ne cunoașteți mai bine și chiar să fiți alături de noi. În continuare, vă invităm să-l cunoașteți mai bine pe Cosmin, coordonatorul proiecului Chatbox și designer-ul organizației noastre. 

Krisztina Pako: Cum v-a venit ideea acestui proiect?

Cosmin Petrișor: Am observat o nevoie a oamenilor de a se întâlni organizat și după cum am văzut chiar și la primul eveniment e ceva care produce o satisfacție. Ne gândeam să fie ca o ieșire la un suc dar cu ceva în plus, un condiment special și se pare că prinde la public. 


KP: Cum ţi s-a părut prima ediţie Chatbox - La ce te aşteptai şi la ce rezultat s-a ajuns? 


CP: Sincer nu mă așteptam să fie un așa mare succes, se pare că mi-a întrecut așteptările. Sunt mulțumit de modul în care a decurs tot evenimentul chiar dacă s-a prelungit cu aproape 1 oră peste programul inițial. 

KP: Ce ne-ați pregătit pentru viitoarele ediţii Chatbox? 

CP:
După cum deja se știe, ediția următoare va fi și mai specială deoarece se vor discuta despre jocuri. Un subiect pe care oricine are ceva de spus ori din experiența proprie ori pur si simplu din cele citite pe internet.
Viitorul proiectului sper eu să fie unul „luminos”. Până la urmă facem asta pentru oameni iar dacă oamenilor le plac nu vad de ce nu ar putea continua pe timp nedeterminat. 

KP: Când lucrezi la postere, prin ce procese treci pentru a-l finaliza?

CP: Ințial trebuie să analizez tema ediției, apoi încerc să-mi fac o imagine în minte afișului final și apoi încep pur si simplu să-l construiesc. Caut elemente specifice temei (font-uri, culori, texturi, etc) apoi încep să le îmbin una câte una. Rezultatul e de obicei similar cu ce mi-am imaginat inițial dar uneori e complet altfel. Ideile vin pe parcus. Când termin primul draft îl postez pe grupul intern și încerc să primesc feedback, apoi conform feedback-ului modific și livrez materialul final.

Acest eveniment are ca partener principal GamesLine. Jocurile tale preferate sunt doar la un click distanță și la un preț atractiv!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu